Przepoczwarzenie

Z osoby noname podpisującą się zawsze nazwą bloga stałam się kimś innym. Kimś kim zawsze chciałam być. Stałam się MAMĄ. I tak jak jest w sieci dużo mam - mama lekarz, mama ginekolog, mama prawnik, mama fizjoterapeuta, tak ja teraz już pełnoprawnie i w 100% mogę oficjalnie powiedzieć o sobie Mama Pedagog 😀


Ps.
Zdjęcie zrobione podczas ostatniego (wakacyjnego) pobytu w Marinelandzie w Hiszpanii. Gatunek ptaszka jest mi obcy, ale jak ktoś rozpoznaje to niech się podzieli wiedzą ;)

Komentarze

  1. Gratuluje wiec Mamo Pedagog(u). Jak to sie, kurcze, odmienia? :D

    A ptaszysko to Ibis czarnoglowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ibis Czarnogłowy :) dziękuję :) postaram się zapamiętać.

      Ja to bym chyba nie odmieniała :) a już na pewno nie na formę "pedagożko" :p

      Usuń

Prześlij komentarz