Dzie艅 Dziecka 馃應

Pami臋tam jak sta艂am na mostku nad Wis艂膮 z moim jeszcze wtedy nieM臋偶em, patrzy艂am na te kaczki i marudzi艂am mu, 偶e nawet kaczka ma swoje dzieciaczki, tylko ja nie.. To by艂o dawno, jeszcze zanim powsta艂 ten blog, zanim podj臋li艣my decyzj臋 o adopcji, zanim wyp臋艂ni艂o si臋 moje serce..


Teraz mamy c贸rk臋. To brzmi tak cudownie, 偶e jeszcze trudno mi w to uwierzy膰. Patrz臋 na ni膮 i odkrywczym g艂osem m贸wi臋 do m臋偶a: "Kochanie, my mamy c贸rk臋!". Patrz臋 na ni膮 i 艂zy rado艣ci, szcz臋艣cia i wzruszenia nap艂ywaj膮 mi do oczu. Jest taka male艅ka, a darzymy j膮 tak ogromn膮 mi艂o艣ci膮.

To dzi臋ki niej wype艂ni艂a si臋 pustka w moim sercu. To dzi臋ki niej ten dzie艅, Dzie艅 Dziecka nabra艂 dla mnie innego znaczenia.
W tym roku nie tylko ona dosta艂a prezent na Dzie艅 Dziecka. Doceniaj膮c trn cenny skarb, prezent otrzyma艂 te偶 m贸j m膮偶 - w ko艅cu bez niego jej by nie by艂o, i ten dzie艅 nie by艂by wyj膮tkowy.

Prezent dla niemowlaka (o rety! Nasze Serce ju偶 nie jest noworodkiem, to ju偶 niemowlak!!!) mo偶e wydawa膰 si臋 wielu osobom 艣mieszny, ja jednak uwielbiam obdarowywa膰 innych i uwa偶am, 偶e ka偶da okazja jest dobra.
 Jako, 偶e zamowienie na prezenty robi艂am tydzie艅 temu, to wybra艂am zabawki d藕wi臋kowe. Mimo i偶 w szpitalu ma艂a mia艂a zbadany s艂uch (dzi臋ki sprz臋towi od Owsiaka, dzi臋ki WO艢P) i wiedzieli艣my, 偶e jest ok, to ja - przewra偶liwiona matka oczywi艣cie si臋 martwi艂am, 偶e m艂oda nie reaguje na d藕wi臋ki (zar贸wno przez sen jak i w trakcie czuwania poci膮g, karetka, czy grzechotka nie wywo艂ywa艂y 偶adnej reakcji). Na szcz臋艣cie od kilku dni si臋 to zmieni艂o i nasze Serce woszi wzrokiem i odwraca g艂贸wk膮 za zabawkami wydaj膮cymi d藕wi臋k. Zam贸wione wcze艣niej zabawki okaza艂y si臋 hitem.
Dumel Discovery Baby, sowa Ozzy - dzwoneczek z zawieszk膮 jest fenomenalna. Jej delikatny i bardzo przyjemny (w przeciwie艅stwie do wi臋kszo艣ci zabawek) dla ucha d藕wi臋k umila nam spacery i sprawia, 偶e c贸rcia da si臋 po艂o偶y膰 w w贸zku (cho膰 na chwil臋) na plecach, oraz zainteresowa膰 si臋 czym艣 gdy nie 艣pi.
Drugim hitem okaza艂a si臋 Sumel Discovery Baby, muzyczna ma艂pka Mike. Przecudowna, sporych rozmiar贸w ma艂pka, kt贸ra rozci膮gni臋ta zwija si臋 w rytm spokojnej melodii.
Taka ma艂pka, niby zwyk艂a zabawka, a jak potrafi ucieszy膰 dziecko :) dzi艣 ca艂膮 drog臋 w aucie ma艂pka musia艂a si臋 gimnastykowa膰, ale zs to gdy wysz艂am z auta po lody, dziecko moje nie p艂aka艂o tylko obserwowa艂o ma艂pk臋.

Dla siebie te偶 znalaz艂am co艣 dobrego. Zrobi艂am sobie na kolacj臋 smak dzieci艅stwa - ulubion膮 salatk臋, kt贸r膮 zawsze robi艂a babcia 馃槉馃構馃槏


Komentarze

Prze艣lij komentarz