Wakacje 2o2o

Zaczęły się wakacje.. 
Drugi raz w życiu na nie nie czekałam jakoś specjalnie bardzo, ale to dlatego, że im szybciej się zaczną, tym szybciej skończą, a wraz z tym dobiegnie końca mój cudowny czas poświęcany w 100% córce.
No cóż, taka jest kolej rzeczy, a powrót do pracy (w naszej sytuacji) nieunikniony.. 

Jednak mimo, iż nie wyczekiwałam tych wakacji to miałam względem nich plany.. 

Plany były takie, że od kwietnia miałam z córką dużo podróżować. W telefonie gotowa lista miejsc na bliższe i dalsze wycieczki.. Zoo, miniZoo, parki leśne, parki krajobrazowe, szlaki turystyczne możliwe z wózkiem/tuptaczem, sale zabaw, i tysiące innych miejsc sprzyjających polisensorycznemu poznawania świata 💚

Plany były.. Aż nagle koronawirus i..
Plany legły w gruzach..

Sam ten czas kwarantanny i odosobnienia od rodziny, bliskich, znajomych był bardzo trudny. Trudny ale i potrzebny. 
W pędzie dnia codziennego nagle wszyscy się zatrzymaliśmy. Ludzie dostrzegli co jest tak naprawdę ważne, wiele osób przewartościowało swoje życie.. 
Jednak chciałbym, aby już było "normalnie". Jedni mówią, że już jest, inni że nigdy już nie będzie.. 
Dla mnie nie jest.. 

Plany na podróże chcę modyfikować. Są miejsca, które w najbliższym czasie sobie jednak odpuścimy, ale są takie, które powoli chcemy zacząć odwiedzać.. I oby nam się udało, bo jak widać plany planami, a rzeczywistość jest jaka jest 😉

Komentarze

  1. My też mieliśmy plany, które koronawirus pokrzyżował. No trudno. Może za rok ;)
    Powodzenia Kochana w realizacji zmodyfikowanych planów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh ten koronawirus pokrzyżował plany chyba większości ludzi. W te wakacje na szczęście było trochę inaczej, ale zobaczymy, jak to będzie na jesień...Oby sytuacja się nie powtórzyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podróżowanie bardzo ułatwiło prawo jazdy kat a częstochowa, dlatego też od jakiegoś czasu o wiele częściej wyjeżdżamy na wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  4. My planujemy właśnie wybrać się na jakąś wycieczkę rodzinną. Ostatnio dylemat z wyborem prezentu dla mojego ojca na urodziny, ale w sumie mam już na oku jedną ofertę i chyba zakup upominków tutaj będzie dobrym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  5. Podróże są super, ale jak się 3 małych dzieci to już jest wyższy poziom logistyki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz