Telefon


Ostatnio rozpisałam się na temat elektroniki, dziś jednak o telefonie, ale nie takim zwykłym..

Telefon.. bywa ustrojstwem jak wszystkie te nowości technologiczne, ale ma bardzo ważną rolę. Dzięki telefonowi można wykonywać połączenia wychodzące oraz odbierać przychodzące..

Dzisiaj rano mój smartfon zadzwonił, a na wyświetlaczu pokazał się magiczny napis "OA".

Zaproponowali nam spotkanie PO JUTRZE, gdyż zwolnił się termin.. :D
I jak tu nie cieszyć dzioba od rana :D

To, że po przeczytaniu naszych, a właściwie mojego życiorysu zaprosili nas na spotkanie to już połowa sukcesu :D

Jednak im dłużej o tym myślę, pojawia się uczucie ambiwalencji. Z jednej strony, tak bardzo się cieszę, a z drugiej bardzo boję tego spotkania, i tego co przed nami (bo przecież po tych testach psychologicznych mogą stwierdzić, że nie ma już dla mnie pomocy :P).

Czasu nie zostało dużo, więc i stresować się długo nie będę..

Dobra, czas skończyć ten chaotyczny post..

Komentarze

  1. Kochana będę sie powtarzac ale ja naprawde nie jestem standardowym typem a nikt mi drogi nie utrudniał. Zobaczysz ze będzie dobrze :) badzcie sobą, wejdzcie w relacje, dajcie sie poznac. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że będzie :) Musi być. W koncu jutro rozpoczyna się wiosna :)
    A strach.. To chyba normalne, że jest.. Chociaż normalność to pojęcie względne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo względne :) ja normalna nie jestem ale to nie znaczy ze jestem nienormalna :)

    http://czarodziejnasz.blogspot.com/2016/11/musze-wam-sie-do-czegos-przyznac.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) czytałam :)
      I muszę przyznać, ze nastawia mnie to pozytywnie :)
      Dobrze, że jesteś Beatko i że piszesz tego bloga!

      Usuń
  4. To czekam na kolejne dobre informacje ;)

    Pozdr
    M

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz