Czy da się wyssać pasję wraz z mlekiem matki?

"Kto dosiadł konia, ten dosiadł wiatr"

Korzystając z idealnej pogody (ciepło, lecz z zachmurzonym niebem) zabrałam córkę na 5h spacer. Przede wszystkim chciałam pokazac jej konie. Za pierwszym razem (jakieś 1,5 tygodnia temu) się nie udało, bo akurat przy koniach spała, ale dziś udało się idealnie. Chwilę wcześniej obudziła się i pojadła, więc był to czas aktywności. Przy padoku spędziłyśmy jakieś 15 minut - córka patrzyła na te cudowne zwierzęta z zainteresowaniem, a ja się zastanawiałam, czy da się pasję do koni wyssać z mlekiem matki, a jak tak, to czy miesiąc jej na to wystarczył..



"Miłość do konia jest tak skomplikowania, jak miłość do drugiego człowieka...jeśli nigdy nie kochałeś konia, nigdy tego nie zrozumiesz" 

 "Największe szczęście na świecie, to na końskim siedzieć grzbiecie"

Chociaż tu muszę się nie zgodzić - każda chwila spędzona z córką jest dla mnie większym szczęściem.

"Najlepszy widok jest między uszami konia"

"Koń to coś więcej niż zwierzę, to istota pełna tajemnic i mądrości..."

"Koń jest jak najlepszy przyjaciel- zawsze jest przy tobie by cię posmyrać i uczynić świat lepszym miejscem"








Zdjęcia hucułów pochodzą z Bieszczad, Siwa piękność z miejscowości Murzasichle koło Zakopanego. 

Poniżej kilka zdjęć Rudego i miejsca, gdzie zaczęła się moja przygoda w siodle w małej miejscowości koło Żywca




Ostatnie zdjęcie to ujęcie na arabce uczonej jazdy pod siodłem - chwilę przed wypadkiem..


Komentarze